Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019

Καλό χειμώνα, φίλοι μου!

Αγαπητοί μου διαδικτυακοί φίλοι, της blogογειτονιάς μας, Καλημέρα!
 Λέω να μαζευτώ σιγά σιγά, και πάλι, κοντά στη γνώριμη παρέα μας, μετά από μια ηθελημένη αποχή,
την οποία είχα ανάγκη. Η αλήθεια είναι ότι αυτό, λίγο πολύ, μου συμβαίνει κάθε καλοκαίρι. Θες από τη ζέστη, θες από την ανάγκη μας να κάνουμε κάτι διαφορετικό την περίοδο αυτή... η αλήθεια είναι ότι δεν είχα τη διάθεση ούτε μια λέξη να πληκτρολογήσω.
Ήταν ένα καλοκαίρι οξείας τεμπελίτιδας!!!!!
Μάλλον οι μπαταρίες μου ήθελαν φόρτιση από την αρχή...
Μάλλον φταίει ότι μεγαλώνω ή ίσως να φταίει ότι άρχισε στο μυαλό μου να στροβιλίζεται η σκέψη για συνταξιοδότηση, όσο προλαβαίνω ακόμα.
Δεν ξέρω!
Πάντως γύρισα, σιγά σιγά μπαίνει σε λειτουργία και πάλι η "μηχανή"... χαίρομαι που είμαι εδώ!!!
ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ λοιπόν, με δύναμη και πολλές πολλές εμπνεύσεις για όλους μας...

7 σχόλια:

  1. Καλό χειμώνα Βασίλη. Όλοι λίγο ως πολύ πάθαμε οξεία τεμπελίτιδα το καλοκαίρι και δεν είναι η πρώτη φορά, ούτε η τελευταία.
    Αν συνταξιοδοτηθείς κιόλας-με το καλό εύχομαι όποτε αποφασίσεις- θα έχεις χρόνο για πολλά και για το μπλογκ φυσικά
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα Βασίλη,
    Μπα, δεν πιστεύω να είναι τίποτα από όλα αυτά που ανέφερες η διάθεση. Έτσι βγαίνει σε πολλές περιπτώσεις στην πράξη. Η απόφαση για τη σύνταξη είναι μια καθοριστική στιγμή για τη ζωή. Κάνε τις επιλογές σου με σύνεση. Θα έχω πολλά να σου πω για το "μετά".
    Προς το παρόν, άντε να μαζευτείτε γιατί πολύ μου ....τεμπελιάσατε έτσι; Άντε άντε! και έχουμε πολλές εκφράσεις για το Φθινόπωρο που έρχεται.
    Καλώς όρισες και πάλι φίλε μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό χειμώνα με όμορφες αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε καλά τώρα αν μιλάμε για οξεία τεμπελίτιδα μιλάμε για μένα σίγουρα χαχα
    Καλώς τον :) Δεν ξέρω αν θα είχα την δύναμη ποτέ να πάρω σύνταξη από μια εργασία του με γεμίζει, από την άλλη θα μου πεις μια τέτοια εργασία σε αδειάζει σε στραγγίζει ανάλογα !!!
    Αντε άντε, να ξεκινήσεις πάλι να γράφεις κανένα βιβλίο !! Τι νωρίς είναι? χαχαχα
    Σε φιλώ και εύχομαι να σε κρατήσει η ενέργεια σου ζεστό όλο το χειμώνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πράγματι να μαζευόμαστε σιγά σιγά και καλό μας Χειμώνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η οξεία καλοκαιρινή τεμπελίτιδα είναι ένα είδος επιδημίας που χτυπάει τους περισσότερους αμείλικτα στο δόξα πατρι.
    Σε νιώθω φίλτατε Βασίλη.
    Θα συνέλθεις όμως τώρα που επιτέλους δροσίζει.
    Σε περιμένουμε φρέσκο και ανανεωμένο.
    Καλό φθινόπωρο ας ευχηθούμε καλύτερα. Εποχή είναι κι αυτή. Μην την αφήσουμε να μαραζώσει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Όλα τα σχόλια σας με χαροποιούν και τυγχάνουν απάντησης.

Νάρκισσος, ο μυθικός ωραιοπαθής!

    « Αυτός που ερωτεύεται τον εαυτό του δεν θα έχει αντίπαλους ».  -Βενιαμίν Φραγκλίνος Ο Νάρκισσος είναι ένας ιδιαίτερος χαρακτήρας της...