Πέμπτη 18 Ιουνίου 2020

Bloggers Talking Challenge #2 Παράδοση σκυτάλης-κάλεσμα στον επόμενο

Αγαπημένοι μου φίλοι και φίλες, για όσους δεν το γνωρίζουν στη bloggoγειτονιά μας, κυκλοφορεί ένα όμορφο δικτυακό δρώμενο το: 


Η Κατερίνα, στο προσωπικό της ιστολόγιο, όπως θα δείτε στον παραπάνω σύνδεσμο, είχε την έμπνευση και ξεκίνησε ένα ακόμα εμπνευσμένο, διαδραστικό δικτυακό δρώμενο.
Ένα "γαϊτανάκι" διαδοχικών παρουσιάσεων φίλων που δραστηριοποιούνται στο χώρο των Bloggers.
Μέσα από μια μικρή σύντομη συνέντευξη, στην οποία έχουν την ευκαιρία να απαντήσουν σε κάποια δοσμένα ερωτήματα παρουσίασης.

Έτσι μας δίνεται μια ακόμα ευκαιρία να ανοίξουμε περαιτέρω τις καρδιές μας και να γνωριστούμε καλύτερα μεταξύ μας. Κι εμείς οι παλιοί αλλά και με άλλους που έχουν το "ψώνιο" των ιστολογίων.

Ο Giannis Pit, ο καλός μας φίλος, μου έκανε την τιμή εδώ: 


να με φιλοξενήσει στο ιστολόγιό του, το " Η δ ύ π ο τ ο ν " 

Στο τέλος παρέδωσα την "σκυτάλη" στην αγαπημένη μας φίλη Mania, την γνωστή δικτυακή μας ξανθιά, με τα μυστήρια ξωτικά της, 
για να είναι η δική μου καλεσμένη στην επόμενη παρουσίαση,
Καληνύχτα  το ιστολόγιό της.

Συνεπώς προσκαλώ για την συνέχεια την αγαπητή μας φίλη:
Μάνια

με τις υπέροχες, λίγο μυστηριώδεις και ιδιαιτέρως "μαγικές" εγγραφές της, 
να μας δώσει τις δικές της απαντήσεις στο όμορφο αυτό δρώμενο-κάλεσμα-παρουσίαση.

Μάνια μου, περιμένω τις απαντήσεις σου για να σε παρουσιάσω αγαπητή φίλη εδώ, στα "Γυρίσματα του Μυαλού μου" !!!!

ΥΓ: Οι ερωτήσεις προσφέρονται και για ενδοσκόπηση 😀😀
 

3 σχόλια:

  1. Ουάουυυυ! Έξοχα! Νιώθω κάπου ένα ξωτικό ανάμεσα σε σφενδάμους και περίπτερους ναούς να επεξεργάζεται στοιχεία και απαντήσεις.
    Στέλνω εν τω μεταξύ καλησπέρες όμορφες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οπως είπα, θα αλλάξω για χάρη σου τις προγραμματισμένες μου συνεντεύξεις για το 2020! Εχω να κάνω και μια βαθιά ενδοαπαυτή για να δούμε ποια από όλες τις φίλες μου θα απαντήσει. Λέω για την μικρή ξανθιά θεά αλλά έχουν ξεσηκωθεί και οι άλλες, ή μόνη που δεν θέλουμε είναι η Στελθ.
    Σε ευχαριστώ
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα και καλό καλοκαίρι με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Όλα τα σχόλια σας με χαροποιούν και τυγχάνουν απάντησης.

Ο φωτεινότερος φακός του κόσμου του Γιώργου Κασαπίδη

    Αν κάποιος θέλει να διαβάσει μια συλλογή διηγημάτων, για μια μικρή επαρχιακή πόλη, τη Δράμα (αλλά και άλλες περιοχές), με την αίσθηση το...