Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

και ξαφνικά έξωση....

 

   Το πόσο είμαστε δεσμευμένοι από τους διαφόρους παρόχους των διαδικτυακών τόπων, που χρησιμοποιούμε, είχαμε την "τιμή" να το νιώσουμε, εμείς που πριν από αρκετά χρόνια, εμπιστευτήκαμε την πλατφόρμα του Pathfinder, για να στήσουμε ένα blog και να ξεδίνουμε, γράφοντας ότι μας βάραινε την ψυχή κάθε φορά.

  Ήταν δωρεάν, είχε καλά χαρακτηριστικά, το μάθαμε εύκολα και κυρίως είχαμε τη χαρά, να συναντήσουμε εκεί μέσα άλλους συνανθρώπους μας, με τις ίδιες πάνω κάτω αγωνίες με εμάς. Ανταλλάσσαμε σχόλια αφού διαβάζαμε τις εγγραφές μας και σιγά σιγά δημιουργήθηκε μια κοινότητα ανθρώπων, ανά την Ελλάδα, όπου συνδεόμαστε δια του διαδικτύου. Κάποιοι χανόμασταν για κάποιο διάστημα, κάποιοι προχώρησαν σε γνωριμία δια ζώσης, γενικά ήταν μια καλή παρέα.
 
  Μέχρι που εμφανίστηκε το Facebook, πιο άμεσο, πιο εύκολο, χάθηκαν πολλοί από το Pathfinder. Εγώ προσωπικά βρήκα μια ισορροπία, τα εύκολα, τα τρέχοντα, τα άφηνα για το fb, ενώ αυτά που θεωρούσα πιο σοβαρά, επέμενα να τα δημοσιεύω στο blog μου, που το ονόμαζα ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΤΑ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ. Εκεί ξανάρχισα να γράφω τα διηγήματα μου, να βλέπω ότι είχαν θετική αποδοχή από τους διαδικτυακούς μου φίλους και έτσι να τολμήσω και μια έκδοση.  Καλή λύση βρήκα, την αναδημοσίευση των εγγραφών μου στο fb. Νόμιζα ότι θα λειτουργούσε έτσι το πράγμα.
  Μέχρι την ημέρα, που μας ανακοινώθηκε, ότι οι υπηρεσίες του Pathfinder, κλείνουν... μαζί και τα blog, μας δόθηκε και μια προθεσμία, να τακτοποιήσουμε τις εγγραφές μας, τα μέιλ μας κλπ.

  Τι να κάνεις; να αφήσεις γραπτά σου, τις δημοσιεύσεις σου, σελίδες, που έφτιαξες με κόπο, υπερηφάνεια και αγάπη να χαθούν; Δεν θα μπορούσα να το κάνω!
Ενεργοποίησα τη δυνατότητα, που είχα στην πλατφόρμα, της google, στο blogger και το ξανάστησα από την αρχή. Αντιγραφή, επικόλληση, κάποια ξεκαθαρίσματα, κάποιες αναδιαρθρώσεις, κάποια εκμετάλλευση των νέων δυνατοτήτων, να προσθέσω παλιούς φίλους, να αναμένω κάποιους ακόμα... νομίζω τα κατάφερα.
Κι αυτού του blog μου, του έδωσα το ίδιο όνομα με το ίδιο avator, που είχα, Favicon, το λένε εδώ.

  Ελπίζω, να συνεχίσουμε τις εγγραφές μας, την αλληλεπίδραση μας σε αυτή τη νέα γειτονιά μας, που ξαναστήνουμε από την αρχή.
  Σκέφτομαι μόνο, τις μελλοντικές πιθανότητες, κι αν κλείσει το blogger κάποια μέρα, αν καταρρεύσει το facebook; Καταρρέουν μαζί και οι όποιες φιλίες των ανθρώπων; ...!!!
  Τελικά, οι απλές καθημερνές, ζωντανές επαφές των ανθρώπων έχουν την πραγματική αξία στη ζωή μας. Αυτές οφείλουμε να κρατάμε στη ζωή μας, εξαρτώνται μόνο από εμάς. 

  Φίλοι μου, διαδικτυακοί, χαίρομαι που είμαστε εδώ μαζί, αλλά ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές. Η φιλία μας εδώ, για μένα προσωπικά μιλώ, είναι άλλου είδους. Είναι στηριγμένη πάνω σε κάποια διαδικτυακή πλατφόρμα, που κάποιος άλλος, άγνωστος μας, κανονίζει αν θα συνεχίσουμε να είμαστε μαζί ή θα επιβάλει το χωρισμό μας. Ζούμε το Οργουελικό μέλλον.... Έτσι απλά... δυστυχώς!

Ας το χαρούμε λοιπόν, όσο το έχουμε, όσο έχουμε τη διάθεση και όσο μας το επιτρέπουν οι δυνάμεις μας. Καλή συνέχεια φίλοι μου!!!

18 σχόλια:

  1. Καλή αρχή Βασίλη. Έτσι είναι και η ζωή όμως. Από κάποιον ή κάτι εξαρτιόμαστε. Τίποτε σίγουρο, τίποτε ασφαλές και τίποτε με εγγύηση για το μέλλον.
    Ας χαρούμε ό,τι έχουμε και ας περνάμε όσο το δυνατόν καλύτερα.
    Το παθ είχε αρχίσει εδώ και καιρό να δείχνει προς τα πού οδεύει. Και εγώ αργούσα να γράψω στον ''Κήπο μου'' πολλές φορές και όταν γύρισα την τελευταία φορά τα βρήκα όλα διαλυμένα. Εγγραφές, στήλες, σχόλια ένας αχταρμάς που δεινοπαθησα να το φέρω στα συγκαλά του και δεν το κατόρθωσα. Έτσι το έσβησα μόνη μου το μπλογκ μου και ησύχασα!
    Καλά θα περάσουμε κι εδώ και βλέπουμε για το μέλλον..
    Καλό Σ/Κο να περάσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βλέπω μια δυναμική, εδώ στη νέα γειτονιά, που σιγά σιγά στήνουμε...Είμαι αισιόδοξος για τη συνέχεια..Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαλησπέρα Βασίλη.
    Θα τα λέμε από εδώ και όσο πάει.
    Το λυπηρό γεγονός που μεσολάβησε -κλείσιμο παθ.- μέχρις στιγμής μας βγήκε σε καλό. Δηλαδή, βρεθήκαμε σε άλλο μέρος -ως εσωτερικοί μετανάστες-και αυτό μας έφερε πιο κοντά, πιο ζεστά. Φίλοι μας βοήθησαν να "προσανατολιστούμε", μας στηρίζουν με τα σχόλια και την παρουσία τους. Προσωπικά θεωρώ πως κερδίσαμε πολλά από την άτυχη πορεία του παθ και την δική μας έξωση.
    Θα πάνε όλα καλύτερα θέλω να πιστεύω.
    Καλό απόγευμα Βασίλη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την Κυριακάτικη Καλημέρα μου!
      Βλέποντας την αλληλοϋποστήριξη που διαμορφώνεται μεταξύ μας, αισιοδοξώ κι εγώ!

      Διαγραφή
  4. Καλή συνέχεια Βασίλη. Σχετικά με τον προβληματισμό σου, σε εμένα γεννιέται και το εξής ερώτημα: σε ποιόν ανήκει μια πλατφόρμα ιστολογίων. Στην εταιρεία που έγραψε το λογισμικό, ή στους χρήστες που έχουν γράψει τόσο περιεχόμενο, ή και στους δύο; Το περιεχόμενο προσελκύει κίνηση και αυτό συντηρεί την επιχείρηση. Η μόνη καθαρή και γόνιμη λύση που βλέπω είναι η εξής: αν φιλοξενείς περιεχόμενο χρηστών τότε πρέπει να υπάρχει δέσμευση ότι ανά πάσα στιγμή θα μπορεί ένας χρήστης να εξάγει όλο το περιεχόμενο του σε μορφή που να μπορεί να το εισάγει άμεσα σε ανταγωνιστικές πλατφόρμες. Όπως δηλαδή παλιά κάποιος δεν άλλαζε εταιρεία κινητής τηλεφωνίας για να μην αλλάξει το νούμερο του τηλεφώνου του, αλλά πλέον αυτό προσφέρεται, η ίδια ευελιξία πρέπει να καταστεί κανόνας για οποιαδήποτε ψηφιακή υπηρεσία.
    Στο μεταξύ, λόγω των RSS feeds που υποστηρίζονται από όλους, νομίζω δεν χάνεσαι εύκολα (δηλαδή μπορείς να λαμβάνεις ειδοποιήσεις για τις αναρτήσεις φίλων σου, σε όποια πλατφόρμα και αν είναι αυτοί). Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη, πολύ σωστές οι επισημάνσεις σου.... Την καλημέρα μου και καλή (μας) συνέχεια!

      Διαγραφή
    2. Εξαιρετικά ζητήματα βάζει ο Γιάννης.

      Διαγραφή
  5. καλησπέρα και απο εμενα. οταν κλεινει μία πορτα ανοιγει μία αλλη...σε μενα ηταν μια ευκαιρια να ξαναρχισω να γραφω. Στεναχωρεθηκα πολυ που κλεινει το παθ και αναρτωτηθηκα γιατι τα παρατησα. πιστευω οτι η ολη ιστορια μαλλον θα βγει σε καλο. καλη αρχη και καλο σκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την Καλημέρα μου Θεοπούλα, καλή συνέχεια και γρήγορα να δούμε εγγραφές σου, εδώ στη νέα γειτονιά που στήνουμε, από την αρχή!

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα κι από εμένα! :)
    Μετά την ψυχρολουσία και την αποδοχή της πραγματικότητας ανοίξαμε πανιά για άλλες θάλασσες κι ό,τι μπορέσαμε στις αποσκευές.
    Για τους περισσότερούς από εμάς ήταν σημαντικό "κομμάτι" μας, οι λόγοι προσωπικοί για τον καθένα μας...
    Όπως και να ΄χει κάθε νέα αρχή θέλει μόνο αισιοδοξία, καλή διάθεση, τόλμη και όλα τα θετικά στοιχεία!
    Καλή αρχή λοιπόν με όλα τα +++++ κι όλα θα βρουν το δρόμο τους!
    :) :) :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Λυγερή, χαίρομαι που είσαι στην παρέα μας και πάλι.... καλή συνέχεια, περιμένω πολλές πολλές εγγραφές, απ΄ όλους μας, για να ζεσταθεί και πάλι η γειτονιά μας.
      Νάσαι καλά!!!!!

      Διαγραφή
  7. Βασίλη μου με το καλό λοιπόν.
    Άνοιξες τα παράθυρα εδώ. Μπήκε καθαρός αέρας. Έπιασες τα μαστορικά, καθάρισες, έκανες μερεμέτια και να το παλιό σπιτικό να ξαναγεννιέται με την αγάπη σου, το λόγο σου και τα συναισθήματά σου.
    Το ξέρεις ότι χαίρομαι πολύ για αυτό.
    Μου αρέσει ιδιαίτερα το ότι γράφεις.
    Και μιας και αναφέρεσαι σε κανούργιους γείτονες, θέλω να σου προτείνω, με σεβασμό τον ελεύθερο χρόνο και στην επιλογή σου φυσικά να παρακολουθήσεις από κοντά ένα όμορφο λογοτεχνικό δρώμενο που γίνεται εδώ στην "δίπλα" γειτονιά του blogspot.
    Είναι το "Παίζοντας με τις λέξεις", που ίσως έχεις διαβάσει για αυτό στις συμμετοχές της Άννας και τις δικές μου.
    Τώρα βρισκόμαστε στη φάση της γραφής της 14ης σειράς του παιχνιδιού.
    Σαν γίνουν οι δημοσιεύσεις θα σου στείλω σύνδεσμο κατά εκεί να διαβάσεις τις συμμετοχές.
    Και, γιατί όχι στο μέλλον, να γίνεις ο 2ος άντρας που συμμετέχει γιατί μας ...φάγανε τα θηλυκά, χαχαχαχαχαχα.
    Μην θεωρήσεις ότι σου επιβάλω κάτι Βασίλη μου έτσι ; στο λέω απλά γιατί ξέρω ότι γράφεις.
    Θα επανέλθω επί του θέματος.
    Προς το παρόν, καλορίζικα τα εγκαίνια της δεύτερης φάσης του σπιτικού σου εδώ με όλες μου τις ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννη με χαρά δέχομαι την "πρόκληση", περιμένω ενημέρωση.
      ΥΓ: Ως νέα γειτονιά, βλέπω μια δυναμική που με χαροποιεί.

      Διαγραφή
    2. Βασίλη μου θα κάνω τις ενέργειες μου και θα σε ενημερώσω σχετικά μέσω mail. Χαίρομαι πάρα πολύ για την διάθεσή σου.
      Προς το παρόν σε χαιρετώ.

      Διαγραφή
    3. Βασίλη μου μπορείς να δεις τα mail σου.

      Διαγραφή
  8. Δεν πειράζει. Θα τα λέμε από εδώ! καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς ήρθες Βασίλη και καλή αρχή εδώ!
    Ελπίζω τουλάχιστον όλο αυτό να βγει σε καλό!
    Κι ελπίζω φυσικά να μείνει ο blogger φιλικός προς όλους μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αμ δεν τα ξέρω, τον κόσμο όλο αναστάτωσα για να μου τα φέρουν όλα άλλου έτσι όπως τα είχα γράψει...χαχαχαχαα Από τα σαλόνια βρέθηκα και πάλι στα αλώνια, να μην με ξέρει κανένας χαχαχα η τελευταία των τελευταίων εφτιαξα την καληνύχτα μου, και ήθελα να είναι άγνωστη χωρίς ονοματεπώνυμα ... οοοοχι εκεί θα έχεις ονοματεπώνυμο ... τσπ...
    βρήκα λίγο χρόνο και σε σκαλίζω για όσα έχασα, η ουσία είναι μια, πως πέρα από όποια ηλεκτρονική μορφή, είμαστε άνθρωποι και ξέρεις πολύ καλά πως οι άνθρωποι που δεν θέλουν να χαθούν δεν χάνονται, αργά ή γρήγορα ξανασυναντιούνται :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Όλα τα σχόλια σας με χαροποιούν και τυγχάνουν απάντησης.

Νεανική βία και παραβατικότητα.

   Από τότε που αφυπηρέτησα, μου είναι δύσκολο να ασχολούμαι με τα θέματα της Παιδείας. Ίσως να φταίει η πίεση που ως διευθυντής δέχτηκα, γ...