Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021

Ποιος είναι ο λύκος τελικά;

 

Η συμμετοχή μου, στο λογοτεχνικό δρώμενο: Εικόνα και Φράση #1#, που διοργάνωσε με μεγάλη επιτυχία, η αγαπητή μας Mary Petrax  από την Γήινη Ματιά!

  Ο Διογένης καθόταν ακριβώς απέναντί της, ενώ εκείνη, όρθια σε ένα αντικριστό τους τραπέζι κάτι έλεγε στην παρέα της. Ευδιάθετη, μία γύριζε προς τα δεξιά της που βρισκόταν η θάλασσα, μια προς την άλλη στα καφέ που βρίσκονταν στη σειρά, τα χέρια της μια υψώνονταν σαν να ήθελαν να ακουμπήσουν τον ήλιο που έκρυβε η τέντα, μια άνοιγαν σαν να ήθελαν να τους αγκαλιάσει όλους, μια χαμήλωναν σαν να τους θύμιζε ότι κάπου εκεί, βρίσκεται το τέλος του κόσμου. Σίγουρα θεατρίνα θα είναι σκέφτηκε ο Διογένης, μπορεί να παίζει κάποιον ρόλο. Το πρόσωπό της κοριτσίστικο, όμορφο, μα σκοτεινό σαν τον ρόλο που υποδυόταν εκείνην την ώρα, σε κάθε αποστροφή του λόγου της έπαιρνε την κατάλληλη έκφραση. Φόβου και οργής. Όπως οι κινήσεις της χόρευαν το ελαφρύ φόρεμα πάνω στο κορμί της, ο Διογένης νόμισε ότι ξαφνικά είχε μεταφερθεί σε κάποιο παράταιρη θεατρική σκηνή, όπου η «θεά» που λικνιζόταν απέναντι του τον καλούσε να χορέψει μαζί της. Σηκώθηκε όρθιος στη θέση του, κάποιος από την παρέα του τον κοίταξε παράξενα για λίγο, παρακαλούσε να τον προσέξει για μια στιγμή, να κερδίσει έστω μια φευγαλέα ματιά της. Τότε άκουσε τα χειροκροτήματα, οι φίλοι της είχαν σηκωθεί όρθιοι και την επευφημούσαν και τότε μόνο το πρόσωπό της μαλάκωσε, γλύκανε, χαμογέλασε σε όλους με ικανοποίηση. Τι ήταν αυτό που τους παρουσίασε εκεί μπροστά τους και τους ενθουσίασε τόσο; Δεν μπόρεσε να καταλάβει. 

  Η παρέα του ούτε που πήρε χαμπάρι, ο ένας άναψε κι άλλο τσιγάρο, ο άλλος ρούφηξε με ευχαρίστηση μια ακόμα βαθιά γουλιά απ’ τον καφέ του, ο τρίτος έλεγξε για πολλοστή φορά το κινητό του για μηνύματα. Μόνο ο Διογένης έστεκε ακόμη όρθιος, εκείνη ζητούσε συγνώμη από την παρέα της, έπρεπε να φύγει, αυτό κατάλαβε ότι τους είπε, εκείνοι δυνατά την αποχαιρέτησαν θυμίζοντας της το αποψινό πάρτι κι εκείνη φεύγοντας, του βεβαίωσε ότι θα τους βρει εκεί. Με βιασύνη σχεδόν δρασκέλισε το τραπέζι τους και βρέθηκε να την ακολουθεί από πίσω. Η παρέα του τον γιούχαρε μα εκείνος δεν τους έδωσε καμία σημασία.

  Βρισκόταν στο κατόπι της, πήγαινε προς το παλιό Διοικητήριο του νησιού, κρατούσε μια απόσταση από εκείνην που όλο μίκραινε. Εκείνη πέρασε μπροστά από ένα άλλο καφέ της περιοχής, χαιρέτησε εγκάρδια τον ιδιοκτήτη, εκείνος την κάλεσε για ένα ποτό, "αργότερα" του απάντησε και συνέχισε το δρόμο της, ο Διογένης για λίγο στάθηκε, έκανε ότι κάτι κοίταζε στην βιτρίνα του μαγαζιού με τα τουριστικά είδη, όταν την είδε να συνεχίζει τον δρόμο της, την ακολούθησε και πάλι.  Κατέβηκε τα ασπρισμένα  σκαλοπάτια προς τη θάλασσα, βγήκε στο παραλιακό, συνέχισε προς τους βράχους που έφτιαχναν τον κυματοθραύστη πριν την παραλία, πρέπει να τον είχε δει, εκείνον δεν τον ενδιέφερε πια να κρυφτεί, κάποια στιγμή γύρισε προς τα πίσω και του χαμογέλασε ενώ πατούσε γερά το πόδι της στον βράχο που είχε μπροστά της για να τον ανέβη. Εκείνος πλησίασε κι άλλο, την χαιρέτησε, δεν του απάντησε μόνο συνέχισε να σκαρφαλώνει, βγήκε από την πίσω πλευρά, στα πόδια της η θάλασσα, στο βάθος η παραλία με τους λουόμενους ενώ η μικρή πόλη ούτε που φαινόταν πια. Κάθισε σε έναν βράχο, έβγαλε τα σανδάλια της κι έβρεξε τα πόδια της, εκείνος στάθηκε πιο πέρα, την κοιτούσε αμίλητος, έψαξε τα τσιγάρα του, μόνο τον αναπτήρα βρήκε, πρέπει από την φούρια του να μην την χάσει να τα ξέχασε στο τραπεζάκι του καφέ που καθόταν πριν λίγο,  εκείνη τον κοίταξε στα μάτια.

-Γειά σου;

-Σε χαιρέτησα πιο πριν, δεν με άκουσες;

-Σου απαντώ τώρα! Δεν σου κάνει;

-Ναι, ναι… νόμισα ότι δεν με άκουσες.

-Σε άκουσα. Γιατί με ακολουθείς;

-Η παράστασή σου, μου έκανε εντύπωση!

-Παράσταση; Κάθε άλλο. Κάτι τους έλεγα κι ήθελα απλώς να τους κινήσω το ενδιαφέρον.

-Και ξεσήκωσες το ενδιαφέρον όλης της καφετέριας.

-Υπερβολές. Εκτός από σένα δεν είδα κανέναν άλλο να ενδιαφέρεται. Πως σε λένε; Εγώ είμαι η Ξένια.

-Διογένης! Χάρηκα για την γνωριμία.

-Γιατί χάρηκες; Ούτε που με ξέρεις.

Εκείνος κάθισε κοντά σε κείνην.

-Έτσι συνηθίζεται να λένε. «Χάρηκα για την γνωριμία.» Ποια είσαι λοιπόν;

-Δεν νομίζω ότι περιμένεις αληθινά να σου περιγράψω ποια είμαι.

-Μυστήρια είσαι.

-Έτσι λένε όλοι.

-Και δεν δε πειράζει αυτό;

-Έχω μάθει να πορεύομαι. Εξάλλου ποιος είναι νορμάλ στην εποχή μας;

-Εξαρτάται τι εννοείς νορμάλ.

-Ωραίος! Έρχεσαι στα λόγια μου. Η αλήθεια είναι ότι δεν μου αρέσουν πολύ οι άνθρωποι. Συνήθως είναι βαρετοί. Και το νησί αυτό. Μακάρι να μπορούσα να είχα ήδη φύγει.

-Πού θα ήθελες να είσαι τώρα; Δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερο μέρος για κάποιον στο μεσοκαλόκαιρο από ένα νησί.

-Σε ένα δάσος, με ψηλά και πυκνά δέντρα όπου ο ήλιος δεν θα έφτανε ως κάτω. Όπου θα ακουμπούσες  το χέρι σου κάτω και θα ένιωθες την υγρή πατημασιά του λύκου που μόλις πέρασε. Που στο βάθος του, από κάθε κατεύθυνση θα άκουγες τα κρωξίματα πουλιών και γρυλίσματα των αγριμιών. Που θα σταματούσε η καρδιά σου με το που θα αισθανόσουν κάποιο τσάκισμα των κλαδιών.

-Δεν φοβάσαι να πηγαίνεις μόνη στο μονοπάτι του δάσους;

-Δεν είμαι η Κοκκινοσκουφίτσα, αν αυτό φοβάσαι.

-Κι αν ο λύκος βρίσκεται δίπλα σου;

Εκείνη μετακινήθηκε πιο κοντά του και τον κοίταξε στα μάτια.

-Κι αν ο λύκος είμαι εγώ;

-Αδυνατώ να το πιστέψω.

-Ως συνήθως, είσαι εγκλωβισμένος στα στερεότυπα. Κάθε κορίτσι είναι η Κοκκινοσκουφίτσα που απειλείται από τον κακό λύκο, που είστε εσείς τα αγόρια.

Τον πλησίασε ακόμα περισσότερο, μέχρι που τον έφτασε. Το στόμα της ακούμπησε στο αυτί του.

-Πες μου! Την νιώθεις την ανάσα του;

Εκείνος ξέφυγε προς τα πίσω.

-Είσαι παράξενη! Το ξέρεις;

-Γιατί; Επειδή σου χαλάω την εικόνα του αθώου θύματος που θα κατασπαράξεις  με τη γοητεία σου; Γιατί με ακολούθησες;

-Διότι εσύ είσαι, που γοήτεψες εμένα!

-Δεν κάνω εγώ τέτοια. Απλώς παίζω θέατρο. Αυτό μου αρέσει, αυτό κάνω όλη μου τη ζωή. Μου αρέσει που μπορώ να ξεβολεύω τον καθένα από την σιγουριά που πιστεύει ότι υπάρχει στη ζωή του.

-Είπες ότι δεν έπαιζες θέατρο.

-Παράσταση δεν έδινα, είπα.

-Και τώρα παίζεις θέατρο;

Τον πλησίασε, μέχρι που τον ακούμπησε και πάλι στο αυτί.

-Όχι, τώρα στα αλήθεια εγώ είμαι ο κακός λύκος.

Μία της κίνηση ήταν αρκετή για να ρίξει τον ανυποψίαστο Διογένη στο νερό.

-Είσαι τρελή; Να γνωριστούμε ήθελα μόνο.

-Τρελή, παράξενη, μυστήρια, χαρακτήρισέ με όπως θες. Αν θες όμως να με γνωρίσεις αληθινά, να ξέρεις εγώ με αυτούς τους κανόνες παίζω. Αν τους δέχεσαι καλώς, αν όχι, στο καλό!

Άπλωσε το χέρι της να τον τραβήξει έξω, εκείνος της το κράτησε με δύναμη και την πήρε μαζί του, βυθίζοντας την μέσα στο αλμυρό νερό. Για λίγο στριφογύρισε ο ένας γύρω από το άλλο, μέχρι που βρέθηκαν στην επιφάνεια.  

-Τώρα, αγαπητή μου Ξένια, παίζουμε με τους ίδιους κανόνες και οι δυο μας. Αν θέλεις το πάμε από την αρχή. Αν όχι…

Το στόμα της σφράγισε το δικό του, τα χέρια της τον έδεσαν σφιχτά στην πλάτη του, ενώ τα κορμιά του χάθηκαν στον βυθό.  Ούτε εκείνη εμφανίστηκε στο πάρτι, ούτε εκείνος έδωσε κανένα σημάδι στην παρέα του.

Οι έρευνες που ακολούθησαν από το λιμενικό και την αστυνομία απέβησαν άκαρπες. Η παρέα της Ξένιας δήλωσε ότι την γνώρισαν στο καράβι και διασκέδαζαν με τον τρόπο που τους παρουσίαζε τις αλλόκοτες ιστορίες της. Ένας λίγο ζαβός που συνέχεια γυρόφερνε στο λιμάνι, είπε ότι είδε τον Διογένη να μπαίνει στο καράβι την ίδια ημέρα της εξαφάνισής του. Ποτέ δεν έδιναν σημασία στα λεγόμενά του. Μέχρι σήμερα,  κανένας δεν ξέρει τι απέγιναν.



26 σχόλια:

  1. Βασίλη μου! Εντυπωσιάστηκα! Ξέρω ότι γράφεις ωραία αλλά μ'αυτό το είδος δεν είχα την τύχη να σε δω να καταπιάνεσαι.
    Τι να πω; Τι να πρωτοπώ θέλω να πω...
    Καλόγραμμένο, ζωντανό, ρέει χωρίς να κουράζει και κρατά το ενδιαφέρον αμείωτο. θέτει ερωτήματα ζωής, υπαρξιακά, γροθιές στα στερεότυπα, μας προβλημαατίζει κι ανοίγονται συζητήσεις.
    ''Διάβασες'' την εικόνα που επέλεξες με πρωτότυπο τρόπο. Μου άρεσε η αντίθεση βουνού και θάλασσας.
    Και μας άφησες αφωνους να αναρωτιόμαστε! Ποιος είναι τελικά ο λύκος;;;
    Τι απέγιναν;;;;;
    Μπράβο Βασίλη!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι όταν διαβάζω τόσο ωραία λόγια από σένα Άννα, χαίρομαι ιδιαίτερα που σας ξάφνιασα. Πειραματίστηκα με κάτι διαφορετικό και μου άρεσε. Τώρα ποιος είναι τελικά ο λύκος και τι απέγιναν οι πρωταγωνιστές μου, σας δίνω την ελευθερία να το αποφασίσετε εσείς.
      Την Καλησπέρα μου!!!

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικά καλογραμμένη ιστορία που κρατησε το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος! Την απόλαυσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το χειρίστηκες υπέροχα, διαλέγοντας το δάσος αλλά εκτυλίσσοντας την ιστορία σου στη θάλασσα. Φοβερά καλογραμμένο και πανέξυπνο μας κάνει να σκεφτόμαστε τον ''κακό λύκο'' και να μην τον υποτιμάμε! Μας αφήνεις πολύ όμορφα το περιθώριο να αναρωτηθούμε και να μελετάμε τις κινήσεις μας μια και ποτέ δεν ξέρεις πως θα εξελιχθεί μια κατάσταση! Σ' ευχαριστώ για άλλη μια φορά που μοιράστηκες την έμπνευση σου μαζί μας! Καλή συνέχεια και να έχεις μια όμορφη μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο κι αν το πάλεψα με ένα σκηνικό μέσα στο δάσος δεν μου έβγαινε όμως. Οπότε γύρισα στα γνώριμά μου λημέρια. Τη θάλασσα και τα παιχνίδια της.
      Να΄ σαι καλά Μαίρη, να διοργανώνεις πάντα τέτοια υπέροχα δρώμενα!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία ιστορία δείχνει ότι τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται.
    Οτιδήποτε μπορεί να αποβεί μοιραίο.
    Συγχαρητήρια Βασίλη για την ενδιαφέρουσα συμμετοχή σου.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μοιραίο ή ανατρεπτικό!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου,
      την Καλησπέρα μου, Μαρία!

      Διαγραφή
  5. Συγχαρητήρια! Διάβασα ένα κείμενο καλογραμμένο, με πλοκή, με προβληματισμό και με αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος.
    Ακόμη και ο τίτλος μας κάνει να αναρωτηθούμε και στη συνέχεια διαβάζοντας το κείμενο να αναθεωρήσουμε όλα τα στερεότυπα. Κανένας δεν είναι υπεράνω υποψίας, τίποτα δεν είναι όπως φαίνεται.
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε η συμμετοχή μου, Ελένη! Λίγο μυστήριο αυτή τη φορά, για κάτι διαφορετικό.
      Την Καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Ω ρε φίλε τι λες τώρα! Ω Βασίλη τι λες τώρα δάσκαλε! Ω τι μας κάνεις!
    Και ιδού τα αποκαλυπτήρια! Όχι, δεν σε είχα διαβάσει σε τέτοιο είδος ξανά. Και να λοιπόν που τραβιέται η κουρτίνα και ο αγαπημένος μας φίλος αποκαλύπτει μια νέα πτυχή από το αστείρευτο ταλέντο του.
    Ένα μίνι διήγημα παράξενο, διαφορετικό γεμάτο μυστήριο. Βουτηγμένο στο άγνωστο.
    Διογένης και Ξένια λοιπόν! Ένα ζευγάρι από το πουθενά. Μια συνύπαρξη της στιγμής ικανή να βάλει φωτιά και να παράξει γενόμενα. Όπως και το κάνει.
    Αλλόκοτοι ρόλοι, άλλες νόρμες, διαλυμένα στερεότυπα.
    Βασίλη φίλε μου, υποκλίνομαι με θαυμασμό σε αυτό σου το διήγημα και σε παρακαλώ να επαναλάβεις το είδος.
    Ναι! Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι, που σου άρεσε αυτή η διαφορετική μου γραφή. Ναι, αποφάσισα κι εγώ να βάλω λίγο μυστήριο αυτή τη φορά και ναι, νομίζω ότι μου βγήκε. Αν θα το επαναλάβω. Πιθανόν, αν υπάρχει έμπνευση, όλα γίνονται.
      Να σαι καλά φίλε μου, Γιάννη!

      Διαγραφή
    2. Να το κάνεις Βασίλη μου! Το έχεις, σου έχω εμπιστοσύνη! Πιστεύω θα το καταφέρεις άνετα. Χμμμ μού βάζεις τώρα διάφορες ιδέες. Να κάναμε έναν γύρο με διήγημα μυστηρίου-φαντασίας; Δεν ξέρω. Δεν το βλέπω άσχημο. Καλησπέρα φίλε μου.

      Διαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου φίλε Βασίλη.
    Δεν περίμενα κάτι τέτοιο.
    Έχει η ζωή ανατροπές, αυτό δεν θέλεις να μας πεις;
    Τη διάβασα μονορούφι.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα σου πω, Ρένα, τι ήθελα να πω εγώ, έχω αφήσει ανοιχτά τα ερωτήματα για να δώσετε εσείς την απάντηση που επιθυμείτε. Πάντως και η ανατροπή είναι μέσα στις πιθανές απαντήσεις που μπορεί να δώσει κάποιος.
      Την Καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Βασίλη μου έδωσες στη φωτογραφία αυτή μία δική σου όψη με τόσο ανάγλυφρες περιγραφές, εικόνες που τις ζωντανεύεις με απλούς διαλόγους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βασίλη, τι plot twist ήταν αυτό στο τέλος;!
    Εξαιρετική συμμετοχή, καλογραμμένη.
    Μου άρεσε το μυστήριο που τη σκέπαζε καθώς και η ροή της. Γιατί ήταν τόσο γρήγορη ώστε να μην βαρεθούμε και αρκετή ώστε να νιώθουμε, όσα έπρεπε να νιώσουμε.
    Μου άρεσε το μήνυμα να ξεφύγουμε από τα στερεότυπα. Πράγματι ο λύκος καμιά φορά δεν είναι αυτός που φανταζόμαστε.
    Το τέλος επικό και ανοιχτό για υποθέσεις.
    Ας δώσουμε ο καθένας το δικό του τέλος.
    Μπράβο σου για την υπέροχη συμμετοχή.
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, Μαρίνα, χαίρομαι που σου άρεσε. Ναι, το τέλος είναι ανοιχτό για να δώσει καθένας την δική την κατάληξη, δεν πρέπει να καθοδηγούμε τον αναγνώστη στα πάντα.
      Την Καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Το απρόοπτο λοιπόν το θέμα σου, και το τσάκισες από όλες τις πλευρές χιχιχι Το έφερες στα μέτρα σου και μετά του έδωσες ένα "δώσε του κλώτσο να γυρίσει, παραμύθι να αρχινήσει"
    Ένα θηλυκό πνεύμα (ίσως αντιλογίας) και ένα αρσενικός λόγος :) Κανένας από τους δύο ήρωες σου δεν είναι λύκος αυτό είναι σιγουράκι. Του μυαλού γυρίσματα είναι :)
    Σημείωση τα ονόματα είναι εκπληκτική επιλογή Διογένης και Ξένια! ωωω ναι αν ψάξει κανένας την ιστορία των ονομάτων αυτών χιχιχι κάτσε να μας πάω ένα ταξιδάκι στο δάσος :
    Ξένος, Ξένη: Προέλευση από τα Ελληνικά
    Πιθανή Ετυμολογία / Τι σημαίνει: Προέρχεται από την αρχαία ελληνική λέξη ξένος που σημαίνει "αυτός που προέρχεται από άλλον τόπο, μη οικείος, άγνωστος, φίλος που φιλοξενείται", αβέβαιης ετυμολογίας.

    Ξενοφών, Ξενοφωντία: Προέλευση από τα Ελληνικά
    Πιθανή Ετυμολογία / Τι σημαίνει: Αρχαίο ελληνικό όνομα που προέρχεται από τις λέξεις ξένος+φως ή φωνή, αβέβαιης σημασίας.

    Πολυξένη: Προέλευση από τα Ελληνικά
    Πιθανή Ετυμολογία / Τι σημαίνει: Αρχαίο ελληνικό όνομα που σημαίνει "αυτή που προσκαλεί πολλούς ξένους, που είναι φιλόξενη". Προέρχεται από τις λέξεις πολύ-+ξένος που σημαίνουν "α' συνθετικό που σημαίνει ότι η λέξη που ακολουθεί είναι άφθονη, σε μεγάλη ποσότητα και αυτός που κατάγεται από άλλη χώρα, καλεσμένος, μη οικείος, άγνωστος".
    Διογένης, που σημαίνει «ο ανήκων στο γένος του Δία» :) χαμός.. γύρω στους 20 αρχαίους, φιλόσοφοι οι περισσότεροι χιχιχιχι

    Μου άρεσε πολύ και είπα να παίξω λίγο.
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο παιχνίδι η ερμηνεία των ονομάτων, ειδικά αν προέρχονται από την αρχαία μας γραμματεία. Για μένα, η Ξένια ήταν η ξένη, η άγνωστη που κανένας δεν γνωρίζει ούτε από που κρατά η σκούφια της. Έτσι μπορεί πιο εύκολα να παίξει τον δικό της ρόλο.
      Ο Διογένης πάλι, ήταν ο τύπος που κανένας δεν ήθελε να του χαλά την ησυχία, μάλλον φοβόταν τις αληθινές προκλήσεις. Κι όταν μία φορά αφέθηκε, η ζωή του όλη γύρισε ανάποδα! Ναι το έφερα στα μέτρα μου, δεν μου έβγαινε ο χειμώνας ή το κρύο δάσος σε αυτή τη φάση. Χαίρομαι που σου άρεσε Μάνια!
      Την Καλημέρα μου!!!

      Διαγραφή
  11. Το απογείωσες, βρε Βασίλη!
    Πρωτότυπη ιδέα, καυστική η γραφή σου, λατρεμένοι αυτοί οι παράδοξοι ήρωές σου που τόσο ανάγλυφα περιγράφεις.
    Δεν το περίμενα αυτό από 'σένα και το λέω με την καλή έννοια.
    Άλλη μια φορά που μας εξέπληξες με τη γραφή σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αν πω την αλήθεια , ξεκίνησα χωρίς να ξέρω προς τα που θα πάω, ένα ήταν το σίγουρο ότι είχα επιλέξει την συγκεκριμένη φωτογραφία αλλά το πλαίσιο που σε παραπέμπει με την πρώτη ματιά δεν με γέμιζε, έτσι το έφερα στα μέτρα μου. Ήθελα λίγο μυστήριο αυτή τη φορά, ήθελα δύο πρωταγωνιστές τελείως άγνωστους μεταξύ τους κι έτσι κάπως γράφοντας, εξελίχθηκε η ιστορία.
      Χαίρομαι, Μαρία, που σου άρεσε!
      Την Καλημέρα μου!!

      Διαγραφή
  12. Μου αρέσει πολύ αυτό το παιχνίδι, το να βλέπεις από μία ίδια εικόνα τι ιστορίες μπορούν να εξελιχτούν και να βγουν στην επιφάνεια.
    Η δική σου πρωτότυπη και ανατρεπτική στην πορεία της και ο επίλογος να αφήνει αναπάντητα ερωτηματικά, μου άρεσε ιδιαίτερα!
    Πολύ ωραία συμμετοχή...
    Να περνάς καλά με ότι κάνεις , εύχομαι καλές γιορτές να περάσεις.🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φαντασία του ανθρώπου δεν έχει όρια. Όταν υπάρχει το σωστό έναυσμα, μπορεί να φτάσει παντού! Χαίρομαι που σου άρεσε η ιστορία μου, Σμαράγδα! Την Καλημέρα μου!!!!

      Διαγραφή
  13. Μετα απο πού καιρό εκανα μια βόλτα στην μπλοκογειτονιά και κατά τύχη σε βρηκα.Καλώς σε βρηκα λοιπόν στο εξαιρετικό σπιτικό σου.Ολα τελεια και το κειμενο σου εκπληκτικό.Συγχαρητηρια για τη συμμετοχη σου.Φεύγοντας αφήνω απλόχερα ευχές για καλές γιορτές με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Όλα τα σχόλια σας με χαροποιούν και τυγχάνουν απάντησης.

Νάρκισσος, ο μυθικός ωραιοπαθής!

    « Αυτός που ερωτεύεται τον εαυτό του δεν θα έχει αντίπαλους ».  -Βενιαμίν Φραγκλίνος Ο Νάρκισσος είναι ένας ιδιαίτερος χαρακτήρας της...